LIKE I CAN

Heeej på er! Idag har mamma och jag suttit och kollat på DM halva dagen, såå kul att komma ut på tävling igen och träffa alla otroligt mysiga kompisar och se så fina ponnysar och hästar. Det var ett tag sedan nu! Sen åkte vi hem igen och landade lite, sen drog jag till stallet där jag började med att torka av Dustys foderlådor och sen lindade jag ihop massor med lindor + att jag satte på en tvätt också, ska fortsätta torka av Dustys lådor imorgon + att jag ska mocka hagen, lite planering får ni nu också, haha!
 
Men i alla fall så hade Maria och jag planerat att hoppa lite idag, så vi la fram cavalettibommar, galoppbommar, småhinder och en studs. Vi har inte hoppat på ett år, så det var verkligen premiär idag, Dusty tycker ju det är så fruktansvärt kul! Jag började jogga henne lite i alla gångarter men hon kändes lite seg i kroppen, men när vi började trava över cavalettibommarna var hon jättefin vissa gånger! Sen hoppade vi en långsida med två hinder, hon tyckte det var jättekul! Första gångerna gick mindre bra, dels så är vi ringrostiga men nu är jag ändå där igen och ska fibbla till det när hon sköter det där så bra själv! När jag inte störde henne så hoppade hon jättefint, sååå himla himla kul! Vi hoppade varken länge eller mycket men hellre det, vi tar det lugnt i och med att det var så längesedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0