SHE´S GOT THE LOOK

Hallå på er!
Idag har det varit en väldigt bra dag för min del! Den började med min goa klass med julklappsbyte och film, såå mysigt! Jag tycker om min klass såå mycket! Sen fick vi sluta 12.45 och då tog jag bussen hem och sen åkte jag till stallet ganska direkt, fixade iordning hö, mockade och allt sånt! Sen red jag ett lösgjörande pass på ridbanan! Och jag är nöjd med passet, känns så skönt! Hon kändes fin och jag är nöjd med min ridning! Hon hade en sån fin taktmässig trav och fin form! Galoppen var hon fin i, samlade henne mycket, många avbrott och galoppfattningar och hör och hämpa, galoppfattningarna var strålande idag! Hur bra som helst, sååå nöjd! Massa klapp och beröm! Supernöjd! Imorgon är det dressyrträning för Lollo och i skolan är det volleybollturnering med hela idrottsprogrammet, spännande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0