MY HEADS UNDER WATHER, BUT I'M BREATHING FINE

Tjaa på er!
Hoppas läget med er är bra! Med mig är det bara bra, är bara väldigt trött
efter tidig uppgång till skolan. De två sista lektionerna var jag såå trött alltså, haha! När jag kom hem satte jag mig i soffan och mixade ihop en smoothie som jag satt och drack, smaskit var det måste jag säga! Sen åkte pappa och jag till stallet, idag firar Dusty och jag tre år tillsammans, tre år som hästägare till världens bästa och finaste ponny, min prinsessa ♥ Hon är verkligen lycka för mig, när jag kommer till henne idag och ska hämta henne så öser hon pussar på mig och vill att jag ska klia henne och vill bara gosa, det är glädje rakt igenom verkligen, så äkta liksom. När jag gick med henne gick hon med mulen mot min hand, arm och rygg, goos! När vi kom in hade vi pusskalas, jag spolade av hennes hovar + att jag borstade henne! Sen var det dags för häst nummer 2, Alpeen!! Han hade gjort en snygg lerinpackning som var välgjord! När var redo att gå ut i ridhuset så hade vi inte alls lång tid på oss eftersom pappa och jag skulle hämta min bror, så det blev ett lösgörande skrittpass som gick ganska bra, i början var jag lite stressad när jag såg klockan men mot slutet gick det bättre och han släppte till lite, så jag är nöjd! Alpen är ju så himla go alltså! 
amandah3llman@instagram
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Jonsson

Alltså du är ju för gullig! Taack och självklart läser jag din blogg också dagligen :D♥

Svar: Åå, du är ju såå go Lisa! Taaack så jättemycket! :D <3
Amanda

2014-02-26 @ 21:17:16
URL: http://lisajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0