2014

Hej på er och god fortsättning!
Hoppas ni hade ett trevligt avslut på 2013, det hade jag! Min familj var med några kompisar och vi hade superkul verkligen! Ja, nu är det 2014 och jag känner mig väldigt taggad, nya tag helt enkelt. Det enda jag vill är att Dusty ska bli frisk så att jag kan börja rida henne igen, min prinsessa ♥ Jag har inte ridit Dusty sedan slutet av september.. Då hann jag rida tre dagar, annars promenerades hon en månad innan dom dagarna.. Hon har stått väldigt länge nu. Men jag håller alla tummar verkligen att hon ska bli bra, det är allt jag vill, benet ser mycket bättre nu, det är svalt och inte alls lika svullet! Jag hoppas verkligen!! Vi ska tillbaka till ATG om 10 dagar, gaah! Men nu ska mamma och jag snart sticka iväg till stallet tror jag! Mysa och gosa med Dusty! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0