I KNOW THAT IF THE SKY WOULD FALL I'D SURVIVE IT ALL, BECAUSE OF YOU

Hej på er!
Hoppas eran första dag i skolan har varit bra och att ni inte har varit allt för trötta!Efter skolan skjutsade mamma ut mig till stallet och jag började med att gå en jättebra promenad med min ängel som skötte sig prima verkligen! Sen gick vi in i stallet och jag började mocka, släppte sedan in Dusty i boxen med lite hö medans jag mockade åt Aplen, bytte vatten och packade alla höpåsar! Under tiden stog hon även med sitt back on track täcke, mysigt! I alla fall när jag var klar borstade jag av Dusty, kliade och gosade! Såå mysigt! Sedan gick jag ut för att hämta Alpen eftersom vi skulle dressyrträna för Helene idag, såå himla kul! Var så länge sedan! Shit var svettigt det var och vad vi kämpa men han kändes riktigt fin! Jag är ju lite klen så jag orkade inte riktigt hålla ihop honom hela tiden men Alpen kämpar på så bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0