IF YOU CAN DREAM IT, YOU CAN DO IT

Hallååå! Idag har Dusty och jag tränad för Lollo igen.Idag har jag fått sett lite nyare sidor ifrån Dusty, jag vet inte om jag ska utrycka mig så men idag blev hon sååå fin! Jag kan gå på henne mycket mer nu än vad jag kunde innan och träning efter träning så får vi igenom henne ett snäpp till, såå kul! Även fast det såklart är jobbigt för henne och hon tjaffsar emot lite så är det inte mycket måste jag säga, det är som Lollo säger, det är bara att vänta ut henne efentligen för när vi hamnar i sånna situationer som jag börjar få tag på henne och hon tycker det är jobbigt så blir hon lite motsträvig men det är bara att ha is i magen och vänta för efteråt så blir hon så fin och hon får en helt annan gång vilket är sååå himla kul alltså! Det vi tränar på nu är att få in bakbenen på henne och att jag inte ska släppa iväg henne för Dusty använder fart som sitt lilla fusk, haha! När jag får igenom henne så, då blir hon verkligen riktigt fin! Jag är kanonnöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0