MY LOVE

Morsning!
Igårkväll åkte mamma, jag och min lillebror till min morfar för att sova en natt och dessutom så var hela tjocka släkten där så alla kusiner var där, superkul! I alla fall så åkte vi hem nu ikväll och då styrde bilen mot stallet, till min prinsessa! Dagens ridpass var bättre än i måndags, hon tjaffsar lite ibland och blir lite hastig i steget men ibland blir hon väldigt fin! Mycket galopp red vi, där hade jag inte så mycket krav egentligen utan mest framåt osv, hon blir så fin i handen när man inte gör så mycket hon lägger sig själv om man säger, superfin! Sen i traven så gjorde jag en del skänkelvikningar och tyvärr så får vi inte så mycket flyt i dom men det jag gör är att jag vill ha henne på yttertygeln och att hon ska flytta antingen till höger eller vänster men hon lyssnar lite dåligt så jag får kämpa vidare och hitta på lite mer knep! Imorgon är det träning för Lollo!
Min finaste idag ♥
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

så synd att ni inte ska med till Connemara SM :(

Svar: Jaa, det är jättesynd verkligen! Så synd att vi inte är mer igång! :(( Jag hejar på dig Evelinn! Så kul att ni ska dit, stoort lycka till finaste ni! :D <3
Amanda

2014-07-24 @ 19:51:15
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0