CARRY YOU HOME

Tjabba på er!
Hoppas läget är bra med er! Så galet gött med helg alltså, behöver verkligen det även fast det är full rulle. Är lite sleten efter den här veckan och i helgen måste jag göra klart 2 uppgifter men det är sköt att ha dagarna på sig ändå! Sen är det ju träningar för Charles hela helgen, ska bli så kul men kämpigt! Jag red Alpen idag och han kändes väldigt bra mot slutet när jag hade fått igenom honom med lite hjälp från bästa Maria!! Dusty var verkligen såå go idag, jag gick en promenad med henne när det var storm, plast som fladdrade, Saladin som sprang ltie fram och tillbaka i hagen och hon gör ingenting alltså, hon går där som ingenting har hänt, hon är för cool alltså! Hon fick på sig back on track täcket också medan hon stog inne i boxen och åt, mysigt! Gos och mys blev det, bästa ♥
Förra gången Charles hade träningar för klubben!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0