Tjaaa på er!
Det var inte igår alltså, men ni hänger i verkligen och fortsätter läsa även fast det inte finns något att läsa, haha! Men ni är underbara! Jag har haft otroligt mycket att göra i veckan och har stressat halvt ihjäl mig för att hinna med, vissa stunder hade jag gråten i halsen nästan för jag kände att jag hade så knappt om tid till allt som jag ville hinna med, vi har otroligt mycket i skolan.. No, So, Svenska, Slöjd, Spanska mycket inlämningsuppgifter men jag fixart! Vi hade två nationella prov i veckan i Spanska, sjukt svårt men man måste tänka positivt och göra det bästa man kan i alla fall! I tisdags red jag Alpen lite i alla gångarter och det gick helt okej! Han släppte till vissa gånger och kändes fin! Men jag fick honom inte riktigt dit jag ville, men vi kämpade på! Och i onsdags fick jag rida Dusty igen, efter en hel vecka! Haha! Hon skötte sig såå bra! Vi gjorde första skänkelvikningarna på 6 månader, helt fantastiskt! 
 
Igår red tränade jag Alpen för Lollo och det gick så fantastisk bra, han var så underbar att rida! I början var han lite stretig i traven innan han kommer igång men vi tränade mycket på att få han rak i kroppen och så kommer formen sen liksom, han går gärna in lite med baken så ut med den och sen mycket yttersida och när han väl släppte, då var han helt otrolig! Det var som sytrådar i händerna och han travade på i sin lugna trav! I galoppen sen kunde jag sätta han på rumpen, så häftig känsla med en så stort djur alltså, Alpen är bäst! Han är en så himla bra häst att lära sig på! Jag är väldigt nöjd med mig själv också på träningen, supernöjd! 
 
Idag red jag min prinsessa igen, vi klädde upp oss med vita lindor, lackboots med fårskinn och sen skulle vi ha vårat nya träns som tyvärr är för stort så det blev inte så! Men hon var så nöjd! Och hon kändes jättefin! Får hela tiden vara med och driva på henne så hon verkligen trampar på ibak och belastar benet mer och mer så att ledvätska produceras! Hon är så koncentrerad på arbetet, hon älskar det! Helt fantastisk är hon och så nöjd hon är! 
Min prinsessa idag ♥
Tyvärr gick det inte att ladda upp så många bilder men ni får resten någon annan dag! 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Men om tränset var för stort kan jag ta det! ;)) <3

Svar: haha! Juste! Du är roligt du! <3
Amanda

2014-03-09 @ 15:35:41
URL: http://teamwilmam.blogg.se
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

så snygga! ;)

Svar: Åå, tack så himla mycket Evelinn! <3
Amanda

2014-03-09 @ 19:14:37
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0