COUNTNING STARS

Tjabba tjena!
Nu i helgen har jag nästan blivit lite sugen på att börja blogga mer regelbundet igen men om jag känner mig själv så tror jag det kommer dala lite när vi går in på skoldagarna men jag känner att nu har jag lite mer sug till att blogga, superkul!! Idag började jag min dag på bästa sätt att åka ut till mitt älskade hjärta som stod i morgonsolen och åt hö, pappa hjälpte mig att mocka medan jag packae hö och fixade kraften. Därefter tog vi en promenix som gick superduperbra, hon skötte sig hur bra som helst!! Sen borstade vi, kliade, mös, gosade och allt på en gång, såå mysigt var det! Hon är såå go, hon vill vara nära hela tiden, hjärtat!
 
Sen åkte vi hem igen och nu i eftermiddag har jag suttit och kollat på berg och meltzers i Amerika som förövrigt är hur kul som helst, samtidigt som jag har dammat i mitt rum och möblerat om lite inredning, bytt nattucksbord och flyttat på lite blommor och ljus, sen har jag satt upp alla mina rosetter i min ljusslinga som går runt hela rummet i kant med taket, det blev väldigt bra faktiskt! Nu ikväll har jag pluggat lite matte och snart hoppar jag in i duschen och sen i säng. Imorgon åker vi ut till Dusty på förmiddagen innan skolan och rider, supermysigt!! 
mitt allra finaste hjärta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0