HÖSTKLÄDER

Något som ändå är fantastiskt med hösten är alla tjocka varma tröjor som är såå underbara att ha på sig en kall dag, stickade, virkade eller vad som helst, det är såå gosigt! Jag var inne på Gina Tricot's hemsida och fastnade för dom här två plaggen, det plagget i mitten är som en svart kappa med stora fickor, såå snygg! Tyckte om den jättemycket, svart funkar till det mesta. De två plaggen på kanterna är koftor i samma model men i olika färger, jag tycker om koftor jättemycket, dom är så användbara. Ett stort plus till att koftan fanns i två snygga färger! 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du är min idol

2014-11-12 @ 10:08:44
Postat av: pernilla

jag älskar dej

2014-11-12 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0