LAY ME DOWN

Tjaa på er! Hoppas läget är bra med er! Här är det bara bra! Den här veckan är väldigt intensiv med mycket roliga saker inplanerade! Idag åkte mamma och jag ut till stallet på förmiddagen, Dusty fick en välförtjänt vila idag! Såå skönt för henne. Igår när jag red så var hon jättefin, focus var att hon skulle vara låg i formen och bjuda! Hon var jättefin och hade ett sug i bettet hela tiden, vi red skänkelvikningar och förnänd galopp, annars mycket basic! I eftermiddags har jag hängt med bästa Ninni, så himla kul har vi haft det! 
 
Imorgon är det en vanlig skoldag för min skola ska ha öppet hus så jag är ledig på måndag istället, inte så dumt det heller! Sen ska jag rida ut en sväng på Dusty hade jag tänkt! På söndag ska jag på en liten clinic för min tränare och hennes ponnyekipage, ska bli superkul! Jag hade planerat att rida innan clinicen och ev ställa fram något hinder, men markarbete ska vi rida! Sen på måndag ska jag vara med min fina vän Emma! Såå mysigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0