FREDAG

Hallihallådär om några är kvar här!
Förlåt om jag uppdaterar uruselt rent utsagt men jag känner att tiden räcker verkligen till tyvärr, skolan har dragit igång, jag kommer hem på kvällen och sen är det plugg som gäller, vill så gärna ha världens idéer på inlägg att skriva men jag har tyvärr inte det, så tråkigt! Men snart är det lov så då måste jag ladda upp med en hel radda inlägg! Igår tränade jag för Lollo, Dusty kändes verkligen sååå fin! Det går framåt varje träning och vi kommer till "en del" av hennes gångarter som jag inte kännt på så mycket förut, Lollo är verkligen så bra för hon har massor med övningar för att få igång bakbenen på hästen, det funkar kanon på Dusty! Dusty var verkligen jättefin, min fina prinsessa ♥ 
Igår mina vänner bjöd Maria hem her crew (som hon själv uttryckte det så fint!)hem till henne eftersom hon har fyllt 18 (!!!!) Grattis fina du! Det var såå mysigt, ett superhärligt gäng var vi! Vi lagade pizza, åt chokladtårta, skrattade så vi grät och hade det såå himla kul! Vi spelade spel, med andra ord som jag förövrigt är väldigt dålig på men shit vad roligt det var, verkligen såå mysigt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0