MAKE TODAY AMAZING ♛

Hallåå! Det är såå skönt för jag har höstloov(!!!), såå skönt verkligen! Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, fixade iordning en god frukost och slappade i soffan ett tag. Sen har jag städat mitt rum, damsugit här hemma och ätit en jättegod lunch! Dessutom så har jag möblerat om mitt rum men jag ska möblera tillbaka så som det var! Jag har varit i stallt hos mitt hjärta och nu suttit här i min sköna fotölj och bara slappat, såå gött! Skickade in min svnskanovell har jag också gjort en kväll som denna.
 
Jag hade som plan att rida i ridhuset innan klockan 6 för då var det hoppträningar i ridhuset men jag kom till stallet halv 6 så det vart inget med det, haha! Men Dusty och jag trotsade regnet och joggade på ridbanan, jag utrustade henne med ett rid-regntäcke som är så himla smart! Dusty var sååå himla fin, verkligen jättejättefin och svarade på minsta lilla jag gjorde, både framåt och bakåt om man säger! I skritten jobbade jag med tempoväxlingar, öka och minska steglängden, gjorde skänkelvikningar på långa diagonaler som hon gjorde riktigt bra! Såå kul! I traven var hon också såå fin i, verkligen lyssnade på mina signaler. Jag gjorde samma här, öka/minska steglängden. Hon lyssnade så bra och var fortfarande jättefin i formen när jag minskade, såå kul! Duktiga prinsessan ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0