I'M NOT THE ONLY ONE

Hallå på er!
Idag har varit en slapp och skön dag med endast två lektioner i skolan,skönt! Jag börjar alltid halv 12 på måndagar (!!!) så jag hinner åka till stallet innan skolan och rida, såå kul! Idag red jag ett joggingpass i ridhuset som gick jättebra! I början så var det jag som inte kom igång riktigt i ridningen men när jag började rida mer så gick hon kalasbra i alla gångarter! I skritten och traven red vi mycket skänkelvikningar och lite förändringar, i galoppen red vi mycket tempoväxlingar och hon lyssnar såå bra nu när jag ska ta tillbaka henne, jättejättefin på bakbenen var hon, så kul! Jag galopperade varv på varv så hon kommer igång och får galoppera igenom kroppen, hon var jättefin, sen i slutet travade vi över ett par bommar som avslut i båda varven, kanonfin verkligen! 
 min finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0