YOU AND I

Heej på er!
Hoppas läget är bra! Jag mår kanon, har haft lite ont i ryggen idag bara, träligt men annars är läget kanon här bakom skärmen! Idag stog det hoppning på schemat för Dusty och mig, jag, Maria och Sofia hade planerat att hoppa idag så det gjorde vi, hon var jätteduktig och hon tycker det är såå kul! När jag red fram kändes hon väldigt fin i munnen, hon lyssnade bra och kändes väldigt taggad! Jag travade över några bommar i varje varv och hon travade över dom jättebra! Sen började vi hoppa på ett kryss som vi kom rätt på båda gångerna vi hoppade, jätteduktig! Sen började vi hoppa lite enkelhinder och sen några i följd, hon kom rätt hela tiden, hon verkligen suger tag i hindrena och vill framåt, såå kul! Sen när jag travar av henne blir hon jättejättefin! Hon hoppade kanon idag, såå duktig!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0