HOLD BACK THE RIVER

Heej!
Jag tänkte göra lite livstecken här tänkte jag, har inte skrivit på hur länge som helst!Mycket i skolan är det, jag vill lägga all min fritid på Dusty och sen så har jag börjat kolla på The Vampire Diaries som gjort att jag kollar ett avsnitt varje dag innan jag lägger mig istället för att blogga.. Men det var träning igår och Dusty var sååå himla himla fin! Vi red öppnor, skänkelvikningar, förvänd galopp, bakdelsvändningar, fatta förvänd galopp och massa andra roliga saker, jag är nöjd över min ridning också! Jag är såå nöjd med träningen, hon var så himla fin verkligen! Galoppfattningarna var faktiskt jättebra, sååå kul! Lollo tyckte det var stor skillnad på henne sen sist, såå kul! Imorgon ska jag hänga med min fina fina vän Alicia på tävling och hjälpa henne, såå himla mysigt! Min kväll har bestått av plugg och mello, nu ska jag hoppa till kojs, godnatt!
Mitt älskade hjärta ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0