FIRESTONE

Hallå där på er!
Hoppas läget är bra med er, med mig är läget kanon! Den här em/kvällen skulle spenderas framför  skolböckerna men jag har suttit och snapchatat med min fina vän och skickat massa galna videosar, så roligt alltså, haha! Men det var ett tag sedan som jag skrev här, precis som jag sa, när skolan drar igång så blir det så mycket plugg, dom körde full fräs från början med matteprov och historieprov. Nästa vecka är det kommunikationsprov och engelskaprov, yeey! 

Träningen med Dusty i tisdags gick huuur bra som helst! Dusty var verkligen såå himla fin! Vi red skänkelvikningar, öppnor, förvänd galopp och massor däremellan, hon var så mjuk och fin verkligen! Jag skulle kunnat rida hur länge som helst! Såå nöjd! I onsdags red vi ut en sväng runt brevlådan och sen på kvällen blev Dusty vaccinerad, idag var tanken att rida i ridhuset en sväng och sen skritta av henne runt brevlådan men ridhuset var bokat så vi hann tyvärr inte men det gick bra ändå, vi red på olika ställen i 45 min så det gick lysande i skritt och lite trav också, hon var visserligen pigg men glad, hjärtat!
 

Kommentarer
Postat av: evie

Åh, är du också i Lindshstallet och rider? :)

Svar: Jajjamen! Jag står i stallet där med min ponny! :)
Amanda

2015-01-18 @ 01:13:33
URL: http://evieastrom.se
Postat av: evie

Aha!! Kul, då kanske vi har setts eller ses där framöver :) rider för Mia Carlbäck där och tränar för Erika emellanåt (min hästägare brukar ta träningarna i Lindh så tränar jag på Vittvång) :D

Svar: Ja! Precis, det gör vi! :)
Amanda

2015-01-19 @ 18:07:02
URL: http://www.evieastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0