LOLLO TRÄNING & MATTIAS JANSSON TRÄNING

I fredags red jag en väldigt bra träning för Lollo, hon är verkligen såå bra! Ibörjan fick jag sitta med tummarna ovanför varandra för att jag inte ska sitta och korregera från handen utan att hon ska släppa igenom i ryggen med hjälp av att jag rider med sätet, hon blir så fin sen! Vi red skänkelvikningar, mycket galopp och galoppfattningar, förvänd galopp och galoppserpentiner faktiskt! Hon var suuperduktig finaste hjärtat! Sen när vi travade på volten, hon var såå fin! så fin! Jag är såå nöjd! Jag har precis avslutat en lång och superroligt konversation med min fina kusin! Idag har jag också ridit för Mattias Jansson, jag fick hoppa in istället för en tjej, jättekul att få rida för honom! Jag tyckte det gick helt okej, Vi red mycket på volt där vi ville ha henne kvick för hjälpen och att hon skulle ta i mer ibak samt bli mer aktiv, vi red några skänkelvikningar och mellan skänkelvikningarna var hon sååå fin!! I galoppen var det jobbigt tyckte hon, hon blev lite stark eftersom vi red i ett ganska friskt tempo men dom gångerna vi fick igenom henne var hon fin! Hon var jättefin när jag travade av henne sen! Imorgon kommer hovlagaren kl 9 så vi tar en skrittur ut imorgon på morgonen innan han kommer! 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad härligt att det gick så braa! Superfina! :D

Svar: Åå! Det var verkligen superkul! Åå, tack så jättejättemycket! :D du och Delilah är såå fina!!
Amanda

2015-01-14 @ 21:12:37
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0