MY SILVER LINING

Heeej på er!
Hoppas er dag har varit toppen, min dag har varit supermysig! Den började med en go sovmorgon och sen satte jag mig och kollade på familjen annorlunda samtidigt som jag åt frukost som bestod av två mackor och bananskivor, supergott! Familjen annorlunda må vara ett av de bästa programmen tycker jag personligen, så himla roligt, haha! I alla fall så åt jag lunch och därefter åkte jag till min finaste tjej och red ett joggingpass i ridhuset som gick suuperbra!! Hon var kanonfin och mjuk i formen, jag red verkligen idag och då blir hon jättefin, bästa bästa Dusty♥♥♥ Sen när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, jag och min mor åkte till Ica och köpte lite godis haha och så käkade vi mat samtidigt som vi kollade på finalen av Största Äventyret. Just nu har jag kollat på masa youtubers och ska byta lakan i sängen innan ja går och lägger mig. Imorgon ska Dusty och jag ha en mysdag bestående av en promenad och gos! Sen åker mamma och jag på dressyrmöte med klubben på kvällen så det blir strålande! Ha en bra helg hörreni! 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin häst

Svar: Tack så jättemycket!!
Amanda

2015-01-25 @ 13:52:32
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0