TUNGA MOLN

Hejsan!
Idag gick jag upp skaplig tid faktiskt, jag hade planerat att åka ut till min prinsessa på förmiddagen och så blev det! Jag åkte ut innan lunch och gjorde iordning henne för ett lugnt joggingpass i ridhuset, jag började att skritta fram och sedan jobba henne, hon var kanonfin verkligen! Jag ställde/böjde på henne mycket för att få henne mjuk i sidorna och i kroppen sen började jag trava igång henne, superfin var hon! Jättemjuk och fin!
 
Hon hade en jättefin jämn takt i traven, hon skummade rejält i munnen också, ett superbra pass! Sen bar det hem efterom min moster var på besök, såå mysigt! Vi åt jättegod lunch och sen satte jag mig och pluggade en kortis, sen drog vi till marieberg en sväng för snabbshopping och för att hämta brorsan, sen väntade årsmöte med klubben! Nu har jag pluggat lite igen och lyssnar på Oskar Linnros, bästa alltså. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0