GET BACK TO ME

Heej på er!
Hjälp vad dåligt jag är på att skriva här, måste bli en förbättring! Jag har hunnit med så mycket och det har hänt så mycket! Vi har hubbit tävlat två gånger med blandade resultat, vi red en jättefin ritt i Rappestad med debut i Lagtävlansprogrammet för ponnyallsvenskan på 66%, såå kul! Hon var såå fin och taggad! Helgen därefter åkte vi iväg på meeting i Hudiksvall med DIV 1 tjejorna, vi hade det såå kul och Dusty skötte sig såå bra! Dock blev reslutatet inte så bra då hon blev lite väl taggad i galoppen inne på banan så hon slog om i båda förvända galopperna då vi fick en tvåa och en trea på koefficienterna så det var väldigt tråkigt, vi tappade många poäng, 59% men vi kommer igen! Vi ser det positiva i att hon skötte sig så bra på nytt ställe och åka transport i 6-7 h, såå duktig var hon!
 
Och dessutom så kom DIV 1 laget 2:a i omgången md ynka 0.5 poäng till förstaplatsen, såå kul! Nu är vi taggade till finalen! Dock så rider inte jag eftersom den går i LA:P1, vi vill träna lite mer innan vi debuterar det! Min älskade kusin har hunnit komma hem ifrån Spanien, jag har möblerat lite i mitt rum, Dusty är finare än någonsing och glänser på träningarna, alla nationella är slut i skolan och det är sommarlov om mindre än 20 dagar, jag kan inte klaga! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0