Dagen och gårdagen kommer här!

Hejj bloggen , idag var det ju skola , det var ok för det var slöjd det är okejj iaf :)
sen efter det så hämtade jag Gustav och sen gick vi hem och jag åt mellis :) gott var det :P
hahahha men nu sitter jag här och har redigerat bilder och kollat på min bdb ,och lite sånt :) <3
men snart så drar mamma och jag till lillis (L) jag ska rida älsk <3
men skriver mer imorrn :D
GÅRAGEN

Jag var på skolan och sen åkte jag hem och Gittan kom och vi hämtade Emma på stallwia och sen åkte vi hem till emma och hämtade transporten för vi skulle hämta spån :) i björka på XL bygg :) och sen efter det så åkte vi till Kaia:s hästsport :D lillan skulle få ett slatttäcke och prisse en grimma men då var det 20 % på  och 30 % och 50 % på valfri vara , så då fick prisse ett täcke, bacus limegrön färg sen red vi emma, jag och sanne :) sanne och prisse, lillan och jag , emma och ceacar :D <3
hahahha   ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0