hejj hej :)



hejj jag heter amanda hellman och har skaffat en egen blogg nu , min blogg kommer handla om min vardag utav häst liv och mina djur :) jag är 12 år och har en foderhäst som heter chantilly lane även kallad lillan och är f 1995 hon är en c-ponny 1.37 ck mhk :) lillan är rasen russ/arab och är en underbar ponny att rida , nu när skolan börjar så ska jag rida henne från onsdag till söndag :D
och sen rider jag på en ridskola som heter karlsdal och jag rider stjärna som är okänd ingen vet rasen men vi tror att det är russ och hon är född 2004 mest ava alla så henne kommer jag prata lite om också :D leja är min hund och är en engelsk cockerspaniel:) sen har jag en katt som jag inte kommer skriva om x)


Chantilly lane <3


Stjärna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0