US- miniläger :D

Nu så ska jag berätta lite om us-lägret som us hade (L)
Bilder kommer också :D som emma har fottat ( @qems.blogg.se )
På fredan var maja och jag där halv två och julia var det med :)
sen kom dom andra och vi skulle beställa pizza :DD men innan det stack jag och julia till smulan (L)
superkul :DD jag fick skritta av henne :) och sen gick vi till stallet igen och åt pizza sen kom håkan och berit hahha (L) Ellen och elin alltså dom hade talangen xD as kul sen satt vi och prata sen blev det sent :s så vi kollade på film och sen somnade vi eller jag blev retad HEEEEEEEEELAAAA natten av en fluga-.- men sen vakna vi och vi åt sen klädde vi på oss och maja och jag hämtade tjalleman (L) och hjälpte maja med lite sånt , sen kom lillisen <3 och vi gjorde henne klar ch sen red jag och det gick bra, Erika äger ! :o <3 sen stannade jag och kollade på maja och jullan (L) sen så åkte vi hem och var hemma bara men sen dan därpå så var det ju att till dressyrpass :D och det gick HUR BRA SOM HELST (L) aaaaaaassssssssss nöööjd :DD :DD skit bra ! älsklingslillan <3

Bilderna fotade av : emma pettersson

Min älskling blev svettig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0