akuten - sjukhus - operation

Den 29/12 så var jag jätte öm i magen och så . (på natten)
på tisdagen så sov  Alva här , så det blev väl inte så jättekul gör henne eftersom jag hade så ont :/
men iaf , pappa ringde och dom sa att vi skulle åka till akuten ...
och vi gjorde det för det var misstängt blindtarm ... :/
Så dom sa att vi skulle sätta oss i väntrummet men vi han knappt sätta oss förens dom kom och sa att vi kunde komma , tog spruter och så :p
sen så låg jag på barnavdelningen och väntade tills klockan blev halv 3 på natten då oprerade jag bort blindtarmen :p
så nu är den borta ^^
går lite snett och så men annars så är det bra :]

Kommentarer
Postat av: Tove♥

aj!<333

2010-12-31 @ 14:30:29
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/
Postat av: Julia (bdb@Hunterlover)

kan du fortfarande rida ? :O

2011-01-02 @ 16:34:58
URL: http://hunterlover4ever.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0