lite missnöjd

Idag när jag red så sktittade jag fram med skänkelvikningar och volter och det gick bra !
Asså när jag red fram i traven så gick det superbra tycker jag, red fram länge och i både lite kort form och lite ''längre'' eller vad man ska kalla det :p
och då gick det bra tycker jag men jag fick ha sprenger stigbyglarna och det gick inte bra tyckte jag, dom åkte in på foten ock krånglade bara.
men det gick bra i uppvärmningen somsagt sen så blev jag arg på henne 2 ggr men men ...
sen så galopprade jag och ibland så saktar hon av så jag tror inte hon orkar helt, men det jobbar vi på !

men hon blev lite stressad i skänkelvikningarna, jag måste träna för tränare snart känner jag :)
sen så skrittade Frida av henne i skogen i ca 20-30 min för hon var väldigt svettig, gumman
men jag hoppas att vi ska hitta varandra lite mer snart igen !



Kommentarer
Postat av: Berta

Alla har sina dåliga dagar!<33

2011-04-19 @ 22:22:28
URL: http://minponniochjag.blogg.se/
Postat av: fanny

sprenger äger ju ;o<3

2011-04-20 @ 11:38:07
URL: http://ponnysnillarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0