ÖNSKEINLÄGG

ÖNSKEINLÄGG - Hur hittade och fastnade du för Dusty ?

SVAR: Mamma och jag kollade runt lite på hästnet och sen så hittade mamma en anonns och då klickade hon på den och då var det Dusty, och då läste hon lite och sen så klickade hon tillbaka till ''första'' sidan men då tyckte mamma att hon hade något speciellt i både texten och bilderna !
så hon gick tillbaka och läste igen.
(jag satt och kollade på TV sammtidigt) och då säger mamma att jag ska kolla på den annonsen.
Den var väl fin sa jag, så då mailade vi och fick svar direkt !
Vi frågade om film och det fick vi, man kan söka på YT men jag kommer inte ihåg var man sökte på men anyway :p
Och vi sa att om det var någon mer som mailade och ville komma och provrida så skulle vi åka direkt !
haha, vi skulle ha henne ! :D

bilder från provridningen första gången -->







Men sen så åkte vi och provred och det var så mycket snö ! men jag red i ca 15 -20 minuter och det gick inte att känna alls på henne men jag satt där och red en underbar ponny som kanske skulle bli min
Sen efter ca 2-4 veckor efter vi hade provridit så skulle mamma ner till gbg på fest så då fick jag hänga med och rida.
bilder sen andra provridningen -->








sen så blev det så :) jag blev hästägare till min drömponny






Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du fick Dusty till sist! :) Hoppas det kommer gå bra för er framöver! :)

2011-04-17 @ 22:33:37
URL: http://malinaahlin.blogg.se/
Postat av: Hejsan

Hur såg annons bilderna ut? :)

2011-04-19 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0