ryttarkamraterna kumla - resultat

Tävlingen idag gick så himla bra ! Dusty var cool lugn redan från börjas i stallet, hon stog och käka hö medans vi borsta henne,  gick rätt in i transporten gjorde hon också !
när vi var på tävlingen så lastade vi ut ganska så direkt och började rida fram.
Och hon kändes så grymt fin ! ♥ så mjuk och fin i sidorna blev då och då lite spänd i traven men det var bara ibland ;)
inne i collectingring så var hon så avslappnad och megafin ♥ sen så var det min tur och det gick så sjukt bra !
fast mitt i allt så ska hon börja gnägga och jag typ whattt ? nu ? haha men hon kämpade på som bara den och galoppen kändes hur bra som helst !
vi fick ihop 67.78 % och jag är så nöjd som jag bara kan vara  !
det var tre placeringar och jag kom 5:a, så igen placering men det var hon värd tycker jag ♥ för så duktig som hon var !
och sen så gick hon rätt in i transporten igen så en toppendag har det varit !
hon dog lite på banan men det gick ju bra i alla fall :D
fick en 8:a på sitsen vilket jag är väldigt nöjd med och domarens kommentar : ponny som ser mjuk & följsam ut i kroppen. Stundtals för dagen lite ouppmärksam vilket såg ut att påverka bjudningen. Du rider med en föredömlig hand !




har mer bilder om ni vill ha ? :) och en film som kommer ta hundra år att ladda upp haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0