Dagens ridpass

Har typ inte hunnit blogga , har kollat på ponnyakuten och massa !
Men i stallet idag så mockade min snälla mamma åt mig , jag och Emma red tillsammans och det gick jättebra för oss båda tror jag :p För mig gick det bra , körde lite övergångar. Trav - halt , galopp - halt osv.

Tror hon tycker att det är kul ,vi red på fältet idag igen så man kan väl säga att jag har trimmat henne nu i 4 dagar , men hon blir sååå fin ! <3
gulleponny , imorrn så hänger Viktoria med till Lillan hon ska få testa henne också :D
Viktoria har ju sin Nikon D3000 och jag frågade om hon kunde ta med den och det gick sa hon , bildbomb imorrn ! :D




Kommentarer
Postat av: Berta

Kul med bildbomb!:D

Ser framemot det!;D<3

2011-02-20 @ 21:24:00
URL: http://meandmypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0