hemma från Göteborg

Nu har jag kommit hem från Göteborg :)
förlåt för den dåliga updateringen men jag hade inte tillgång till dator ... :(

Men jag sov hos en kompis från lördag tills idag och idag så provred jag Dusty igen :D
VINNAREN I MIN MINITÄVLING BLEV http://otroligahast.devote.se  ,  GRATTIS !

Mamma fotade , blev massa bilder , men kan inte ladda upp dom ikväll för jag är så trött ^___^
Det var super bra underlag idag i paddocken , jag hoppade till och med ! :D
fast att hoppa i en dressyrsadel med dressyrläder gick inte ihop x)






Kommentarer
Postat av: wilma

ska ni köpa henne?

2011-02-14 @ 15:08:31
Postat av: Maja

wiiii ;)

2011-02-14 @ 15:50:08
Postat av: Märtha

Hur var hon att hoppa? :D :D

2011-02-14 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0