hemma från Lillan & Kvinnersta :)

Nu är jag äntligen hemma från en lång dag !
slutade skola gick hem och väntade på att Emma skulle komma och hämta mig , kom till stallet borsta fixa med Lillan och sen red jag , hon blir så hilma pigg när det blåser och då trippar hon och går på snedden och backar ner i diket lilla gumman ^^
Men det gick väl ganska bra , hade lite bråttom hem eftersom jag skulle till kvinnersta och kolla på hästshowen men två kompisar :]
Fick inte dom bästa platserna kan man ju säga men blev några bilder iallafall inte dom bästa men det gå att kolla , vet inte om man kan redigera dom så dom blir bttre men jag tror bara att dom blir sämre då :/
men nu ska jag ta en dusch och sen går jag och lägger mig , god natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0