nu är det kallt xd

Nu har jag kommit hem från stallet och när jag var där så blev det kallt helt plötsligt :/
Men det gick skit bra rent utsagt !
Riktigt nöjd över henne , galopperade henne i form och hon gick i form , dutti ponny
vi red på fältet och hoppade lite snödrivor och så :)
Det var superkul :D
sen fixade jag i stallet , det som man brukar göra ;)



Sen efter så åkte mamma och jag till Hööks :D
kollade lite på ett ländtäcke som är ubersnyggt tycker jag ;D
stilrent , men när jag kollade på prislappen så står det ju storlek också och då står det ponny , och jag ville ha cob :( och det fanns bara ett kvar nu , så ja då blev det inget :/
Men vi kollade lite , ska kanske dit igen hoppas jag :)

så här såg täcket ut :)




Kommentarer
Postat av: Sveinungronja

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-11-08 @ 08:39:46
URL: http://sveinungronja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0