SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

1. om dusty nu går igenom besiktningen och ni köper henne ska du fortsätta rida lillan då?
SVAR :
Dusty gick ju igenom besiktningen , och jag kommer inte forstätta rida Lillan men jag kommer att åka och rida ibland :)

2. kan du ta kort på ditt rum och visa oss?
SVAR :
ja om ni vill det så !

3.Skulle du kunna offra Lillan inför Dusty?
SVAR : ?

4.Hur länge har du ridt?
SVAR :
jag har ridit i ca 6 år tror jag snart 7.

5.Har du nån kille?
SVAR :
nej.

6. Är det bara du som gillar hästar i din familj eller din mamma också?
SVAR :
mamma har ju ridit sen hon var liten också , mamma och jag gillar ju det mest ;D

7. Hur högt upp i hoppningen vill du komma?
SVAR :
så högt man kan , asså alla vill ju komma högt , iallafall dom som vill satsa på det , men asså jag vill ju gärna komma högt ;D

8. Vad ska du göra med lillan då du får dusty ?
SVAR :
Emma kommer väl rida , men jag kommer då och då och rider!

9. Hur högt är det högsta du har hoppat ?
SVAR :
1.05 - 1.10 :)

10. Hur många rosetter har du ?
SVAR :
9 stycken just nu , men jag har knappt tävlat :/


11. jag glömmde en fråga och den är! ska du till göteborg horse show nu när du ändå ska till göteborg?
SVAR :
vi ville ju gärna det men det gick ju inte eftersom vi skulle hämta Dusty !

12. hur stor är lillan och dusty ?
SVAR :
Lillan är 1.37 cm i mkh och Dusty 1.45 cmi mkh :)

13. Hej , vart har du köpt dina föda catago boots?? :)
Har nämligen skydden men hittar inte bootsen på någon internet sida..
SVAR :
det finns att köpa på skara hästsport (köpte mina där) annars här !


14.Hur blir de med lillan ifall du köper Dusty ?
SVAR :
Emma rider :P

15.Hur kom de sig att du skaffade blogg?
SVAR :
för jag såg att alla andra hade och då ville jag också testa !

16.Hur började du rida?
SVAR :
följde med min kompis och tyckte att det såg kul ut .

17.Vilken blogg tycker du är intessant av dom du läser,om du bara får välja en?
SVAR :
http://carlssonpataket.blogg.se/ , den är riktigt bra !

18.Hur många besökare brukar du normlat ha?
SVAR :
60-90 unika ? :)

19.Hur många djur har du?
SVAR :
just nu har vi 3:)

20.Vad heter dina tränare som rider för?
SVAR :
jag har ingn som jag har tränat för prcis hela tiden men Lisa Wikensjö och Erika krönert.

21.Nämn vilka som va dina favvo hästar på folkatorp?
SVAR :
Lillton och sven , tror jag .



Lillton                                              Sven

22.tycker du att du är en bra djur människa?
SVAR :
ja , jag vet inte x)

23.vad vill du jobba med när du blir stor?
SVAR:
något med djur , vetrinär ?

24.vilket gynasium ska du gå på?
SVAR:
örebro praktiska kanske ? :D

25.om du får dusty vilka mål vill du nå med han?
SVAR:
först och främst ska jag ju börja lära känna henne väldigt väl , men sen kanske vi börjar tävla ?

26.vad är dusty för ras?
SVAR:
en connemara.

27.hur gammal är han?
SVAR:
HON är 9 år men ska fylla 10 i år.

28.Vad ska du köpa på göteborg horse show?
SVAR:
inget , åker inte dit ;)

29.vad är de högsta du har haft i statistik?
SVAR :
98 unika och 243 sidvisningar ^^

30.Hur gammal är leja?
SVAR :
hon är 1 år.

31.vilken ras är leja?
SVAR:
engelsk cocker spaniel.

32.Hur hög är dusty?
SVAR: 1.45 :)

33.Hur bra tycker du att du rider från skal 1-10?
SVAR : ööö? ingen aning xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0