Lillan & Dusty ♥

hej, föråt att jag inte bloggade igår men först var jag hos Lillan och red och innan lunch så skulle jag rida både Lillan och Dusty men tiden räckte inte så vi fick skynda oss ner till stallet för att ta ut henne i hagen ! sen var det hem och byta om och åka till våra kompisar :p
________________________________________________________________________________________________________

Lillan : När vi kom så blev vi bjudna på världens godaste kladdkaka ! supergod ! sen så satt vi och pratade Emma fick en present av oss och sen så gick vi vidare till stallet och började borta hästarna, jag tror att Lillan kände igen mig :') så gosig ♥ började borsta och fixa sen så skrittade vi till en hage som vi red i :)
Det gick väl okej, lite svårt första gången på ett halvår men i slutet gick det bättre !









klapp och beröm !

Dusty : fick åka till stallet och släppa ut henne i hagen för vi skulle till våra kompisar så hann inte rida henne :( men rider älskling idag :D

Vi tog in henne innan vi åkte till Lillan för det regnade så mycket så hon skule få sova lite !
och sen så åkte vi till Hööks också ! hittade ett ländtäke i ull för halva priset ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin outfit! :)

2011-07-25 @ 15:15:31
URL: http://nelliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0