ridpasset

åkte till stallet och började med att borsta av alla mina schabrak, haha !
men bra blev det :) sen så kom sara och sanna, och jag tog in Dusty, hon var väääldigt varm så jag red barbacka så hon slapp ha ett schabrak på sig.
skrittade fram som vanligt och sedan tog jag tyglarna, men vid första tygeltaget så kändes hon lite nervös, sen så började det spöregna ! det var som att himlen öppnade sig och det öste ner ! red i ridhuset men det smattrar ju så :/ så hon blev lite okoncentrerad, men inte så konstigt och jag blev rädd för att det skulle börja åska xD gillar inte det haha, men red igenom alla gångarter och skrittade av henne sen, så gick väl halvbra :)
sen så gav jag henne godis, och hennes betfor tror hon uppskattade det stumpan <3
sen så släppte jag ut henne i hagen.


Erika träning !

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sett en jättelik annons på hästnet, så lik din Little Dusty Wind, kan det vara han?

Svar: Det är en som var tillsalu som har samma pappa som Dusty, men jag tror inte det är Dusty! :D
Amanda

2012-06-27 @ 00:27:50
URL: http://nuci.blogg.se
Postat av: Emilia

Ursäkta mig trodde det var en han! Fast då jag läste inlägget läste jag att det var en hon!Ledsen för det! :/

Svar: Haha lugnt! :D
Amanda

2012-06-27 @ 00:29:54
URL: http://nuci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0