7 juni

Hejsan, slutade skolan kl 12.00 idag ! vi träffade våra nya klasser idag och det var kul :)
just nu så sitter jag bara här och tar det lite lugnt.
Jag tyckte att vädret var toppen idag ! det är lite moln men ändå lite varmt, bra tänkte jag så slipper Dusty svettas ihjäl i den varma solen, men hepp nu har solen hittat fram igen, men jag ska åka ner halv två och rida älsklingen !
om det går som tänkt så ska jag var i paddocken ett tag och rida lite, men om det inte går bland alla hundar och bilar så ska jag rida till fältet istället :p
ska rida övergångar och lite så hade jag tänkt ! :D


Bild från igår, FOTO : jag.
har så många inlägg jag vill skriva just nu, jag tror det kommer en del idag  ! :D hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0