Dusty 1 Juni

Idag när jag kom till stallet så fyllde jag höpåsar först och mockade igenom boxen. Sen så hämtade jag min älskling i hagen och började borsta henne lite och sen så red jag och Ronja ut i skogen på en liten runda :)
och det gick väl bra, hon har ju vilat i två dagar nu så jag skrittade mest och travade lite och se så red vi till fältet och red och då var hon lite okoncentrerad tror jag men sen så gick det lite bättre, travade på fältet och sen så skrittade jag av henne !
Nu har Dusty börjat stå ute på nätterna och därför satte vi på hennes flughuva som är gigantisk, men det var bara i öronen som den var det ;)
sen så åkte mamma och jag till marieberg och köpte skor och lite nödvändiga saker !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0