Dusty 5 juni

Idag när jag kom till stallet så började jag med att fixa kraft och betfor, sen så hämtade jag älsklingen i hagen
Maja hängde ju med så vi började borsta henne och sen så sadlade och tränsade jag och sen så skrittade jag ut i skogen, sen så när jag red i skogen (Maja cyklade) så ser vi ett träd som är fullt av spindelnät med tusentals larver !
Det var fett äckligt, men vi red vidare till fältet och började trava igång henne och det kändes ganska bra faktiskt, lite kringelikrok med bogarna men det fixade hon sen !
Galoppen kändes super, riktigt bra ! :D
sen så fick Maja skritta av henne i skogen. Sen så svampade jag av henne och sen så fick hon gå ut i hagen igen, lilla snuttan :)

bästa ponnyn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0