bildbomb ?

Nu har jag kommit hem från pizza planeten, vi stannade där ett litet tag och sen så skulle vi ta bussen hem men då gick den om en timme så då gick vi hem istället, några stannade på Mc Donalds och köpte dricka haha ;D
_____________________________________________________________________________________________

Träningen gick väl ganska bra tycker jag, vi var lite sena så jag blev lite stressad och travade hela vägen till wittvång, men det gick bra.
Väl framme så skulle jag rida på en bana med små dressyrstaket i så hon inte skulle hoppa ut igen eller så :) vilket var super bra !
och det gick bra ! hon var lite spänd i början för att Gulliver gick runt och så men sen så fick Erika hoppa upp och då såg det sjukt fint ut ! Sen så fick jag hoppa upp igen och då kändes hon finare ( eftersom Ekan ridit ;D )
och vi försökte att hon skulle lyssna på skänkeln hela tiden och det gick riktigt bra sen, det var smällvarmt så jag fck lite ont i huvudet men annars toppen bra !
sen så skrittade jag hem och sen så åkte jag till pizza planeten.

VLL NI HA EN BILDBOMB FRÅN IDAG ?

smakprov...

älskar dig mest älskling


Kommentarer
Postat av: ronja fritz

jah vill se :) <33333333333333333333

2011-06-08 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0