Magisk känsla .. ♥

Idag så åkte jag till stallet vid tre och när jag kom så fixade jag lite i stallet och tog fotade dom andra som red innan mig, och sen så hämtade jag älsklingen i hagen och började borsta henne och linda benen och sen så gick jag ut igen och kollade på mamma när hon red och Ronja :) Och sen så var det min tur, och man kan väl säga att det gick hur bra som helst ! kändes så otroligt bra rakt igenom ! det var verkligen en magisk känsla ..
vi tränade på att hon skulle lyssna för ytterskänkel och det gjorde hon ju, hon verkar fatta det nu haha ;D
haha, kan inte hitta på ord just nu men super bra gick det i alla fall !
ni får ett smakprov från idag, måste gå och lägga mig och ta fram alla kläderna tills imorrn, Sover hos Ronja då en bilderna kommer på onsdag :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0