Pay & Ride ~ RESULTAT

Kunde ju inte skriva igår eftersom ag kom hem så sent och va hos Ronja.
______________________________________________________________________________________________________

Vi red från stallet kl 4 och vi var där kvart i och började rida fram lite lätt och hon kändes jättefin på framridningen !
SÅ jag var peppad men i collectingring så skrittade jag bara vilket jag ångrar, och sen när jag kom in på banan så fick jag startsignal direkt och jag ville ju rida runt där lite men jag började i alla fall och det kändes inte bra från första början..

Hon var lite vinglig på uppridningen och vi hade ganska många missar och hon vart otroligt spänd och gick upp ur formen ibland och tygeln glappade, men vi kämpade på till LB:1 :)
Och jag fick nästan rida fram direkt, mamma fick gå runt med Dusty och jag fick kolla när dom red programmen så det skulle sitta !

Red fram och kändes också toppen ! i collectingring så travade och galopperade jag vilket var ett smart val, för då var hon framme för hjälperna och var sjukt fin
Och det var hon på banan också ! lugn och avslappnad och det ledde till 65, ? % så jag är jätte nöjd med LB:1 ! :D

slänger upp några bilder om ni ville ha ? ;)










Det var några bilder på min älskling <3

och filmen från LC:1, LB:1 kommer imorrn !



Kommentarer
Postat av: Wilma

ska du tävla hoppning med Dusty???

2011-06-16 @ 11:17:16
URL: http://poniz.blogg.se/
Postat av: emelie

Ser jättefint ut på bilderna :)

2011-06-16 @ 12:52:24
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/
Postat av: Lollo

Va roligt! Superfiina!! :)

2011-06-16 @ 12:54:16
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0