Picasa 3


Nu så tänkte jag tipsa ett redigerings program som heter Picasa 3 som så grymt bra !
Jag satt hemma hos Emma Persson som hade hängt med till Dusty och då skulle hon redigera bilderna hon hade tagit på mig och fina Dusty och då visade hon det här programmet, och jag vart helt kär i det, jag skulle bara ha det tänkte jag !
BILDER SOM ÄR REDIGERADE I PICASA 3.



Man kan både beskära och fixa med ljuset osv.

såhär ser den här bilden ut oredigerad tex och om den är redigerad ser det ur sähär ...


men jag tycker att vissa bilder kan vara snygga utan att ha redigerat också !




Kommentarer
Postat av: berta

Älskar picasa.

Klarar mig utan Photoshop ;-)

2011-06-11 @ 22:45:22
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0