Resultat från tävlingen - Dylta

igår var det sjukt varmt, mycket broms och insekter så Dusty blev spänd och lite okoncentrerad för hon gick och skakade på huvudet ibland för att det satt massa mygg och annat men jag kände redan på framridningen att hon var spänd i hela steget och hon var stum i munnen när jag skulle göra halt så sträcker hon fram hela mulen men ibland var hon superfin ! men det var ju så varmt också hennes schabrak var dyngsurt när vi åkte hem. Men på banan vart hon ju lite spänd och lyssnade inte på skänkeln, i LC:2 så stannade hon när vi skulle skritta och gjorde sådär med mulen i halten och skritten, och började galoppera i travökningen, travökningen vart så sjukt bra först men jag släppte henne lite för mycket  så då fattade hon galopp, så det var väldigt många missar som vi gjorde hit och dit men stundtals var hon grymt fin ! 
i LB:1 så var hon mycket lugnare på framridningen men fortfarande lite spänd och trippig men vi kämpade på ändå och det var väl samma missar vi gjorde här med men LB:1 är jag ganska nöjd med :)
______________________________________________________________________________________________________

men mamma och jag sa ju det från början att vi tog det som en träning, hon gnäggade inte en gång och lastningen gjorde hon på 2 minuter så jag menar att då tar vi det positift, jag var ju inte ute efter att vinna men jag hade gärna vilja varit nöjd med ritterna iallafall :p men min ponny är bäst iallafall
_______________________________________________________________________________________________________

Har film också om ni vill se missarna ? :)

PICASA 3 VILL INTE SAMMARBETA JUST NU SÅ KAN INTE REDIGERA BILDERNA !
men jag slänger upp från träningen med erika förra veckan :)
Och den här träningen kan jag inte säga så mycket mer än att den gick BÄST !






















Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN JÄVLIGT GRYM BLOGG!

fina bilder!

2011-06-30 @ 16:28:45
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: emma

vart har du köprt KL tröjan? (;

fina bilder! :D

2011-06-30 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0