SSSSOOOMMMMARLOOOOOV !

asså det är sommarlov jag kan inte fatta det ? det känns konstigt när inte solen skiner :p
_______________________________________________________________________________________________

Men nu är jag hemm från stallet, åkte dit ungefär vid halv 1 och då så pratade jag med Caisa och dom skulle hoppa så då hjälpte jag henne att bygga en bana och då tänkte jag att jag också kunde hoppa så det gjorde jag idag ! :D
skulle rida ut men så regnade det och åska så då vile jag inte det och på fältet var det halt och sen så var det massa hinder i ridhuset så dressyr kunde jag inte rida så hoppning blev det !
red i 45 minuter ungefär och jag hoppade runt lite där, vi flög över en kombination och en vattenmatta ! :'D
så stolt över henne ! hon kollade inte ens på vattenmattan ! I kombinationen så var det 7 meter och då ska det ju vara typ 2 galoppsprång men hon tog ett x)
sen så skrittade jag av henne och sen så kom hovis och hon stog på gången helt stilla så det gick väldigt fort.
sen så åkte vi hem ;)
Nu så ska jag till Jessika och sova med bästa <3

bästa ponnyn <3

Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

fan vad orättvis världen kan vara, vi slutar inte förns på tisdag!!!!!! "/ ^^

2011-06-09 @ 19:21:20
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

fan vad orättvis världen kan vara, vi slutar inte förns på tisdag!!!!!! "/ ^^

2011-06-09 @ 19:21:49
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/
Postat av: berta

Vi slutar på nästa torsdag kväll:/...<3

2011-06-09 @ 19:45:32
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0