tävling :D

Förlåt för den dåliga updateringen men jag har mycket att fixa eftersom det är tävling imorrn :)
_________________________________________________________________________________________________________

kanske inte har sagt det ? men imorrn är det tävling i Dylta iallafall och jag kommer bara ta det som en vanlig träning och se hur det går ! när jag har ridit idag och igår har hon varit jätte fin båda dagarna så jag hoppas ju att det kommer hålla i sig ... ;D
men det är på kvällen så jag tänkte åka upp på förmiddagen och bada henne lite och sen så knoppar jag henne imorrn :) men vi kommer starta en LC:2 och LB:1 så vet ni det !

STARTLISTOR



Så ser det ut, rider en timme efter min första start, hade gärna tagit en paus och sen rida fram igen men nu blir det skritt av rida fram in på banan :p


Kommentarer
Postat av: Frida Fransson - Dressyrteam

Lycka till! :)

2011-06-29 @ 11:17:18
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: Corneliusamalie

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-09-02 @ 13:26:37
URL: http://corneliusamalie.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0