13 Mars

Nu har jag kommit hem från Dusty , Emma följde med och provade henne.
Jag red först och det gick jätte bra tyckte jag ! :D
Nu vet jag vad jag ska träna på iallafall : öppna, sluta och skänkelvikningar.
Sen red Emma och sen så skrittade jag henne lite och då åkte Emma och då började jag jobba henne igen men hon var lite stressad så jag skrittade av helt istället , tyckte synd om henne :(
Men det gick bra idag tyckte jag ! sen efter så fyllde jag höpåsar , kraftfoder o.s.v mamma mockade åt mig.
jag håller på att försöka ladda upp filmerna från igår till youtube men det går lite trögt , igår ville det inte alls men jag hoppas att det kommer upp senare ikväll ! :D
TAGGAR PONNYAUTEN & SOLSIDAN IKVÄLL !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0