Dyón the Difference

Jag har suttit och kollat runt lite på olika hästbutiker på internet och tänkte göra ett inlägg om ett ganska annorlunda träns , Dyón the difference är ett riktigt coolt träns tycker jag , väldigt annorlunda !
är det någon av mina läsare som har ett sånt ?
Ska det vara bra för något eller är det bara snyggt eller hur är det är det någon som vet ?
för på cheval's sida så står det vad som är bra.

1. Avlastar det känsliga området bakom öronen.
2. Sidostycket ligger så långt från ögat och dess nerver att det inte stör dessa.
3. Ger hästen bättre sikt bakåt.
4. Skaver inte på kindbenet.
5. Ger jämnare stöd i hästens mun genom att hästen har svårare att "gå bakom hand".

Jag tycker det är väldigt speciellt för under ganaschen för det är det som en liten ''lapp'' eller vad man ska kalla det -->



Jag tycker ändå att det är rätt coolt ^^ hel tränset ser ut så hät -->



coolt , tycker jag dock ligger prislappen på 3 499 :- och det skulle jag aldrig ge för ett träns tror jag ;)

tycker ni att det är snyggt ?



Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

jag tycker att det är fult :P

2011-03-03 @ 20:51:26
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: ebba nilsson

skitcoolt! men priset kanske går ner sen om något lite mindre märke gör likadana :)

om det är nytt så kommer det säkert fler modeller och från andra märken! då brukar det ju bli billigare :)

2011-03-03 @ 22:15:18
URL: http://ebbanilssonn.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

tycker det är en bra tanke bakom de men tycker inte att det är snyggt och gillar inte aachennosgrimma. ofta sitter det dåligt, kanske för att folk tar för stor storlek och inte spänner åt ordentligt. jag har fastnat för rambo micklem istället som har väldigt bra funktioner och som jag tycker är desto snyggare.

2011-03-04 @ 16:35:23
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0