halv bra dag

Nu har jag kommit hem från stallet , hann inte blogga förut.
Men idag när vi skulle hämta Dusty från hagen så började hon galoppera runt och jaga en annan häst som är dräktig, och tydligen så hade dom sparkat mot varandra hade någon i stallet sagt :(
så hon hade som små sår på rumpan, men det går nog över. Men det som är så konstigt är att när dom har utsläpp på morgonen så kan dom leda varandra brevid varandra, för dom står ju brevid varandra i boxarna också och då är dom sura på varandra :/
Men när jag red så gick det bra , hon blev bara lite rädd när hon fick en vattendroppe på runpan men annars gick det super bra ! :D
Mamma och jag ska stallet igen och kolla hur det ser ut sen !


min fina ponny <3

Kommentarer
Postat av: Berta-En häst blogg med smått och gott!

Din häst är så fin!:')<3

2011-03-10 @ 18:43:34
URL: http://meandmypony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0