Dagens ridpass

Åkte ner typ kl 3 idag och direkt när jag kom så hämtade jag henne i hagen och började borsta snuttan
_____________________________________________________________________________________________________________________________
trimmade lite dressyr idag, jag tyckte att det kändes lite annolunda från igår, hade ju hoppsadeln igår men jag vet inte :/
men det kändes grymt bra ändå !
hon var frammåt och glad men sen mot slutet så tror jag att hon blev lite trött, hon blev lite seg och segade ihop.
Men imorrn så ska jag longera så och se så hon inte har ont nån stans, hon får verkligen inte ha det :(
men vi får se hur hon är imorrn :) jag hoppas verkligen att hon inte har ont, det vill jag inte !
imorrn i stallet så har vi städdag så då kommer jag vara där hela tiden så uppdateringen kommer inte vara på topp men jag kanske gör några tidsinställda !
Juste, det har kommit en ny häst till stallet också ! :D

jag älskar min ponny mest










Kommentarer
Postat av: Berta Hilda Josefine Karlsson♥

Kan du ta kort på den nya hästen?:)

Kram!

2011-05-21 @ 18:30:25
URL: http://allroundfjantarna.blogg.se/
Postat av: Märtha

Är det Saras häst? :D <3

2011-05-21 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0